Mongoose Beast Mod Pics & Upgraded Parts List

Shoutbox

Shout outs!
bike2112: Wow Oct 2, 2014 9:26:55 GMT -5
spokeshave: --------------------------------------------------------------- B-|------------------------------------------------------- ! Oct 2, 2014 9:26:54 GMT -5
spokeshave: 8D-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oct 2, 2014 9:26:27 GMT -5
spokeshave: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (puke) Oct 2, 2014 9:23:25 GMT -5
Houndog: The mix was kinda muddy as well ,so I went to the side of stage to get the monitor mix, much better.. Oct 2, 2014 9:07:25 GMT -5
Houndog: the show was kinda lame actually ,they were a slow jam mood it seemed..but the drum solo was nothing short of spectacular !! Oct 2, 2014 9:06:37 GMT -5
bike2112: how was the show??? Oct 2, 2014 7:28:36 GMT -5
bike2112: good work hound Oct 2, 2014 7:28:30 GMT -5
Houndog: Gov't Mule jam in the books wheeeew.. Oct 2, 2014 1:04:19 GMT -5
hotwheels: Oct 1, 2014 22:42:42 GMT -5
spokeshave: Ugh work tomorrow and its gonna be bad. Have a good night Von Oct 1, 2014 21:56:10 GMT -5
Vonpotter: hahaha Oct 1, 2014 21:55:08 GMT -5
spokeshave: his name was Tiny and he owned the corner candy store. Geez I hadn't thought of him in ages Oct 1, 2014 21:45:16 GMT -5
spokeshave: that's the one he had. he was like 400lbs and had to get in via the back doors. Only vehicle he fit in. Oct 1, 2014 21:44:12 GMT -5 *
Vonpotter: Some of my old man's friends had a bunch of them when I was a kid Oct 1, 2014 21:41:14 GMT -5
Vonpotter: I'm by no means an expert Oct 1, 2014 21:40:55 GMT -5
Vonpotter: I think so...maybe into the 70's ugly square ones Oct 1, 2014 21:40:42 GMT -5
spokeshave: Maybe I imagined that. I dunno Oct 1, 2014 21:40:21 GMT -5
spokeshave: didn't the later ints have a mopar tranny like the AMCs ? Oct 1, 2014 21:39:36 GMT -5
Vonpotter: yeah. Id dump the international motor in favor of a 350 sbc Oct 1, 2014 21:37:39 GMT -5