Oxalic Acid (wood Bleach) Rust and You

Shoutbox

Shout outs!
ziggyboy: Pete Mole, the father of muscle bikes just died. Just thought I'd say something here in case some don't know. Sept 20, 2014 12:19:10 GMT -5
bike2112: hi hound Sept 20, 2014 12:11:29 GMT -5
bike2112: Ugh Sept 20, 2014 11:49:09 GMT -5
Peatbog: You are going to have to visit a lot of Burger Kings... Sept 20, 2014 11:26:13 GMT -5 *
bike2112: I will drive! Sept 20, 2014 9:32:07 GMT -5
Houndog: We will get a pool going and pay !!! Sept 20, 2014 9:21:14 GMT -5
bike2112: Can someone please head up to Canada and permanently disable someones internet access! Sept 20, 2014 9:06:09 GMT -5
Peatbog: Well, I'm hungry. Time for dinner... Sept 20, 2014 7:08:29 GMT -5
hotwheels: thats it Sept 20, 2014 2:57:21 GMT -5
Onewheelsqueel: So how do you decide it's dinner time then? By the hours spent awake? Or you just get hungry and say Fukk it I'm making something and gonna call it dinner? Sept 20, 2014 2:44:47 GMT -5
hotwheels: i slept all day Sept 20, 2014 2:29:10 GMT -5
Onewheelsqueel: Dinner? wtf it's middle of the night Sept 20, 2014 2:28:11 GMT -5
hotwheels: pork chops, fried onions and some tomatoes on the side with HP sauce Sept 20, 2014 1:19:56 GMT -5
hotwheels: im cookin dinner Sept 20, 2014 1:17:53 GMT -5
hotwheels: haha Sept 20, 2014 1:17:03 GMT -5
Onewheelsqueel: Sorry to hear of your stings. Better you than me from what it sounds. I'd be in the ER. Last time I got stung my arm swelled for a week and that was one. Sept 20, 2014 1:10:14 GMT -5
Onewheelsqueel: Hahaha now that was funny. :P Sept 20, 2014 1:08:27 GMT -5
hotwheels: should tell yer neighbour to mind his own BEES NESS Sept 19, 2014 23:20:13 GMT -5
Floridarust: Also my neighbor is a complete idiot telling me that they don't sting at night... I think they see better at night than in day lol Sept 19, 2014 23:06:27 GMT -5
spokeshave: Ouch Sept 19, 2014 23:03:54 GMT -5